FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register   Profile   Log in 
Log in to check your private messages

Bienvenue sur F1-TS! 
F1 TS vs F1 Italians Drivers
Goto page: 1, 2  >

Post new topic   Reply to topic    F1-TS Forum Index -> ARCHIVES -> F1 2012 -> INTER-FORUM
Previous topic :: Next topic  
Author Message
icemanf60
Guest

PostPosted: 17/11/2012, 13:47    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

Last edited by icemanf60 on 29/12/2012, 00:52; edited 1 time in total
Back to top
Publicité

PostPosted: 17/11/2012, 13:47    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
F1Drivers_McVega
Guest

PostPosted: 17/11/2012, 16:25    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

Hi Manu Smile

Thanks to have opened this topic for our challenge drink

Sorry for late in answer but I'm very bust at work until new year sick

Anyway here there's link in our Community for our challenge

http://www.f1italiandrivers.it/index.php?option=com_jfusion&Itemid=202 (International Section)

So , for first challenge I leave you the ball ....let us know the way you would like to race....track , Drivers , Aids , Lenght... so everythings as you likes Okay

If you want to permit to several drivers to race , we could organise three categories as Driver's ability level (High-range , Mid-range and Low-Range) , in this way many drivers of different ability could race international event having more fun .....it's only a chance....let us know if it could like it

We know your connection are very strong....unfortunately here in Italy Connection sucks Rolling Eyes

So normally we are forced to race at maximun in 12 Drivers...so 6 to 6 could be ok to race

So think about it with your community and write down on our community

Have a great weekend to all drink

Davide - McVega

Back to top
icemanf60
Guest

PostPosted: 17/11/2012, 17:52    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

gracie davide Very Happy

YO LES PILOTES

En decembre nous aurons une treve, nous pourrions organiser une course contre les italiens a cette periode, le mercredi de preference

comme vous l'avez vu davide nous laisse carte blanche, mais on sait qu'on roulera sur un 100% en condition champ officiel pour nous

donc aides bannies etc...

eux font pareil sauf quil roulent tous en vue cockpit, zoo peut temoigner de leur niveau Wink ainsi que de leur fair play.

Pour des raisons d'orga pour cette 1ere, nous commenceront par un 6 contre 6, avec qques uns des meilleurs du groupe f1

pas d'inscriptions pour l'instant

sinon est ce que quelqun du gp2 aurait un pti niveau d'anglais et serait interessé pour organiser une rencontre avec leur gp2, ils seraient intéresser apparemment.

Back to top
icemanf60
Guest

PostPosted: 12/12/2012, 14:00    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

on se dirige vers une course qui se deroulerai en 7/7, a la date du vendredi 28 decembre ( la fete a zoo)

les autres details restent encore a determiner

Back to top
F1Drivers_McVega
Guest

PostPosted: 12/12/2012, 18:52    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

Voila Manu , je suis ici

J'ai mis dans notre topic sur le nostre forum autre details pour notre event

c'est mieux 6 contre 6...est-ce que tu te rapeles la brut qualitè de nostre conession italienne Embarassed Smile

let me know.....your preferences.... premiere choise .....le track....si vous pouvez rapidement , in this way it's better to organise my community Wink drink

Back to top
Zoo
Guest

PostPosted: 12/12/2012, 18:58    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

la fete a zoo ?? why ??

Back to top
icemanf60
Guest

PostPosted: 12/12/2012, 19:12    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

zoo ba le 28 c'est ta fete nan?

ok davide  let's go

a 6/6 event on 28th december 22 h00

track : INDIA  100 %  all assists off

nice idea for the choose of the car, one freench with one italian driver, so we need this 6 cars :  ferrari, mclaren, lotus, mercedes, force india, toro rosso

tell to your drivers, i'll it here

very happy to race with you again davide ; hope this race wiil be fair fast and without bugs...

Back to top
icemanf60
Guest

PostPosted: 14/12/2012, 19:03    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

6 pilotes de F1 TS  /  6pilotes de F1 Italian drivers

6 voitures : ferrari, mclaren, lotus, mercedes, force india, toro rosso

1 pilote de chaque nationalité par ecurie

le site vainqueur sera celui qui comptabilise le plus de point avec tout ses pilotes ( classement f1 fia officiel )

Vendredi 28 decembre 22 h00

INDE  100 %  full simu , aides bannies

Back to top
icemanf60
Guest

PostPosted: 15/12/2012, 12:21    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

Pilotes convoqués :

Zoolala

Kimi Raikkonen01

Icemanf60

Schumi19

Herlock

Andryna

Back to top
Herlock
Membres

ID-PSN: Herlock3620
Saison: 4
Total GP: 58
Victoires: 12
Podiums: 28

PostPosted: 15/12/2012, 17:21    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

Merci de m'accorder votre confiance ^^

Je vais tâcher de faire une course propre et d'équipe Wink

Back to top
andry
Autre forum

ID-PSN: F1-TS-Andry

PostPosted: 18/12/2012, 09:34    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

Salut Ice

dispo le 28 mais je prefere de laisser ma place a quelqu' un d ' autre qui est interessé

vu mon resultat a chaque gp , pas regulié en course ,

Merci beaucoup

Back to top
icemanf60
Guest

PostPosted: 18/12/2012, 11:57    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

on s'en fou t'est rapide et fair play, c'est ce qui compte

t'a juste pas eu de chance depuis le debut du champ

allé andry je compte sur toi
Following members like this message:
Herlock (19/12/12)

Back to top
Zoo
Guest

PostPosted: 18/12/2012, 14:10    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

claire andry on compte sur toi Wink

manu tu partagera ton set ??

Back to top
icemanf60
Guest

PostPosted: 18/12/2012, 15:06    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

t'as des sous ?

Back to top
Zoo
Guest

PostPosted: 18/12/2012, 15:35    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

sexy

Back to top
Herlock
Membres

ID-PSN: Herlock3620
Saison: 4
Total GP: 58
Victoires: 12
Podiums: 28

PostPosted: 19/12/2012, 15:32    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

icemanf60 wrote:
on s'en fou t'est rapide et fair play, c'est ce qui compte

t'a juste pas eu de chance depuis le debut du champ

allé andry je compte sur toi

Merci Ice Wink

Back to top
icemanf60
Guest

PostPosted: 22/12/2012, 13:02    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

yo les pilotes
andry tu peux repondre ici si tu fait la course ou pas ? merci

sinon il faut quon prenne une des 6 autos

je vais prendre ma toro rosso

il reste donc Ferrari , mclaren, merco , force india et lotus

a vous de choisir les gars; 1 pilote par team

Back to top
icemanf60
Guest

PostPosted: 22/12/2012, 13:46    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

icemanf60 toro rosso

zoolala  force india

raikkonen01  lotus

andry  merco

Last edited by icemanf60 on 23/12/2012, 01:59; edited 2 times in total
Back to top
Kimi-Raikkonen01
Autre forum

ID-PSN: Kimi-Raikkonen01
Saison: 2
Total GP: 26
Victoires: 11
Podiums: 20
Pôle: 17

PostPosted: 22/12/2012, 14:48    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

Lotus pour moi stp Ice.

Back to top
andry
Autre forum

ID-PSN: F1-TS-Andry

PostPosted: 22/12/2012, 21:49    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

Salut Ice

oui

merco comme dab Smile   merci

Back to top
icemanf60
Guest

PostPosted: 23/12/2012, 14:44    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

icemanf60 toro rosso

zoolala  force india

raikkonen01  lotus

andry  merco

herlock vien de demander la ferrari

donc schum19 aura la mclaren
Following members like this message:
Herlock (23/12/12)

Back to top
F1Drivers_McVega
Guest

PostPosted: 27/12/2012, 16:48    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

Salut tout le monde Wink

Manu , we'll do our race for sure tomorrow evening Smile

Unfortunately , due to holidays time , we'll do our best to have 6 drivers but surely they will not our best drivers

Anyway fairplay and fun will be guarantee the same Wink

It's a pity , but we have close championship as time date as you so it's really difficult find a date suitable for each community

Anyway I'm sure (and hope without bugs 'n lags) we'll have fun Laughing

I think it's better if someone of your group host the race....you know that italian connections are very poor Embarassed

and what about wheater ? dynamique ?

Let me know Ice also in our forum

Passe un bonne soiréé a tout votre forum drink drink Okay

Back to top
icemanf60
Guest

PostPosted: 27/12/2012, 17:27    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

hi davide

answered on your site Wink

davide nous prpose de faire la course en sec, nous on en a deja parlé alors je lui est dit ok, quil demande aux autres italiens

donc on la fera surement en sec, je vous confirmerai

sinon il dit que leur 6 meilleurs ne seront pas la; mais ils seront present pas de soucis, il veut quon gere la co

Back to top
F1Drivers_McVega
Guest

PostPosted: 27/12/2012, 18:28    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

Hi Manu ,

as we hadn't specifics about wheater , to fulfill best simulation as possible we'll prefer dynamique wheater if it is not a problem for you

Let me know Mate drink

Back to top
icemanf60
Guest

PostPosted: 28/12/2012, 01:01    Post subject: F1 TS vs F1 Italians Drivers Reply with quote

il semblerait que davide ce soit emballé un peu

sur leur site je vois que des mecs de chez eux sont mieux sous la pluie que sur le sec, donc il demande dynamique , mdr

on roulera comme d'hab en dynamique

DAVIDE

NO PROBLEM WE LL RUN IN DYNAMIC WEATHER

Back to top
Post new topic   Reply to topic    F1-TS Forum Index -> ARCHIVES -> F1 2012 -> INTER-FORUM All times are GMT + 1 Hour
Goto page: 1, 2  >
Page 1 of 2

Jump to:  

Index | Getting a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation